Podmínky ochrany osobních údajů
I. Základní ustanovení
-
Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je CZ SLUŽBY s.r.o., IČ: 28850947 se sídlem Na Kratinách 105, 533 52 Staré Hradiště (dále jen: „správce“).
-
Kontaktní údaje správce jsou
-
adresa: CZ SLUŽBY s.r.o., Na Kratinách 105, 533 52 Staré Hradiště
-
email: jakubslavik@seznam.cz, telefon: +420 775 407 513
-
-
Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.
-
Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.
II. Zákonný důvod zpracování osobních údajů
-
Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR. (dále jen “Plnění smlouvy”) - zpracování je nezbytné pro splnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je subjekt údajů, nebo pro provedení opatření přijatých před uzavřením smlouvy na žádost tohoto subjektu údajů.
-
Ze strany správce nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR.
III. Účel zpracování, kategorie a zdroje osobních údajů
Zákonný důvod | Účel | Údaje | Zdroj údajů |
---|---|---|---|
Plnění smlouvy | Vyřízení objednávky nebo odpověď na poptávku zaslanou přes kontaktní formulář | Osobní údaje klientů (kontaktní údaje) | Kontaktní formulář, objednávka |
IV Doba uchovávání údajů
-
Správce uchovává osobní údaje
-
V případě poptávky osobní údaje obsažené ve formuláři spravujeme pouze za účelem odpovědi nebo vyřízení vašeho dotazu či poptávky /pouze po dobu jednání o uzavření smlouvy/ nejdéle 1 rok od vaší poptávky, pokud neudělíte souhlas k dalšímu zpracování.
-
V případě objednávky po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů. (po dobu 15 let od ukončení smluvního vztahu).
-
-
Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže.
V. Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)
-
Příjemci osobních údajů jsou osoby
-
Osobní údaje Subjektu údajů mohou být pro účely řádného plnění smlouvy poskytnuty osobám, které správci poskytují právní, účetní a IT služby v zájmu zajištění řádného plnění povinností stanovených obecně závaznými právními předpisy. Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje subjektu údajů do třetí země, mezinárodní organizaci nebo jiným, než výše uvedeným třetím osobám.
-
VI. Vaše práva
-
Za podmínek stanovených v GDPR máte
-
právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,
-
právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR.
-
právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR.
-
právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a
-
právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR.
-
-
Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaší právo na ochranu osobních údajů.
VII. Podmínky zabezpečení osobních údajů
-
Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.
-
Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě, zejména hesla, antivirový program, zálohování, uzamykání.
-
Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.
VIII. Závěrečná ustanovení
-
Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře nebo poptávky z internetového poptávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
-
Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách.
Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 25.5.2018.
Nízké ceny
Ceny držíme na nejnižší úrovni, snažíme se dát Vám co nejvíce muziky za co nejméně peněz.
Jasné podmínky
Denní sazba od 1.000 Kč, nájezd 100 km denně, nad limit 2 Kč / 1km, vratná kauce 5000 Kč.
Pojistka
Všechna naše vozidla jsou řádně pojištěna dle platných zákonů České republiky.
Příslušenství
K pronájmu nabízíme zapůjčení navigačního systému CARMIN či kvalitního rudlu.
Dálniční známka
Všechna vozidla jsou opatřena platnou dálniční známkou, platnou po území ČR.
Parkování vozu
Během doby vypůjčení Vám nabízíme možnost parkování Vašeho vozidla na naší provozovně.
Kontaktní informace
Provozovna:
Doubravice 50
533 53 Pardubice
Otevírací doba:
PO - PÁ: 8:00 - 14:00
Výdej a příjem vozu, je na domluvený čas. Otevírací doba je pro prohlídky vozu a konzultace.
Fakturační údaje
CZ služby s.r.o.
Na Kratinách 105
Staré Hradiště u Pardubic
533 52 Pardubice
IČO: 28850947
DIČ: CZ28850947
Spisová značka: C 30948 vedená u Krajského soudu v Hradci Králové
Kontaktní formulář